The Elders Scroll Skyrim - Help Select Google+

2014. március 14., péntek

Legózzunk egy kicsit...



Gyerekkorom egyik legkreatívabb játéka a LEGO volt. Emlékszem, még az új-generációs technika előtt is azon fáradoztam, hogy a szimpla építőkockákból, valami igazán egyedit alkothassak. Az alapból építhető luxus apartmannak is megvoltak a maga bájai, de én inkább űrhajópárti voltam. Fogtam az elemeket és nekivágtam az "átépítésnek". Sokszor nem is terveztem előre, mert tudtam, hogy nem érdemes, később aztán kinőttem belőle. De most, majdnem 10 év elteltével, újra a látóterembe kerültek az építőkockák, mégpedig egy mozifilmnek köszönhetően...  

Generációk találkozása
Nosztalgikus érzés újra átélni, milyen volt a gyerekkorom. Valószínűleg mások is ugyanígy vannak vele. Ha bele gondolunk még a szüleink is, hiszen több generáció nőtt fel a legón, mint azt a legtöbben gondolnánk. Erre tökéletes bizonyíték a film is. A LEGO kaland egy olyan moziélményre hívja a nézőket, amin garantált a nevetés, korhatárra való tekintet nélkül. Lehetsz akárhány éves, teljesen mindegy, a legó ugyanis kiépítette a hidat a generációk között. Innentől kezdve nincsenek szakadékok. Mindenki megtalálhatja a helyét a moziban. Ha pedig komolyabban a mélyére nézünk, a legó (legalább is a felnőttek számára) komoly társadalmi kritikát is ábrázol. A szülőknek így érdemes lesz ilyen szempontból is megközelíteni a történetet. Tehát amíg csemeténk mellettünk kacag egy-egy jelenetnél, addig gondolkodjunk el milyen lehet a legótársadalomban élni...


A LEGO kalandról röviden
Történetünk főhőse Emmet, egy átlagos fickó, átlagos élettel. Semmi fontos nem történik vele. Egy szép napon azonban félreértés áldozatává válik, ugyanis sárga emberkénkről mindenki azt hiszi, hogy Ő a Kiválasztott. A tévedés miatt egyre furább dolgok történnek; szuperhősök jelennek meg és arra kérik Emmetet, hogy álljon a küldetésük élére. De mit kellene csinálnia és hova tartanak? Ezekre a kérdésekre keresi a választ főhősünk, miközben Lord Biznisz azon mesterkedik, hogyan állíthassa meg őket. Az út során nem várt izgalmak és fordulatok várnak a csapatra, amik kihatással lehetnek a küldetés sikerességére is. Vajon elérik-e úti céljukat, vagy Lord Biznisz megállítja őket? Azt már nektek kell kideríteni! Jó szórakozást!



Az egész estés Lego filmet, a 21 Jump Street direktorpárosa Phil Lord és Christopher Miller rendezte. Az eredeti szinkronhangok között Chris Pratt, Will Ferrell, Liam Neeson és Morgan Freeman is felszólal.


Képek: InterCom 

Nincsenek megjegyzések: